Khamis, 9 September 2010

*******SAJAK*******

Salam,
dah lama saya tak post, rindu larh, so hari ni nak melepaskanlah rindu ini, hahaha
cam poyo plak


Semalam saya ada baca satu novel ni, terbacalah satu sajak . Touching gila, jadi saya nak share larh ngan suma orang. Sajaknya macam ni, jeng...jeng...jeng... (suspenz skit)


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang,
yang melabuhkan cintanya padamu,
untuk mencintai-MU


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
jagalah cintaku padanya,
agar tidak melebihi cintaku pada-MU


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
izinkanlah aku menyentuh hati,
seseorang yang hatinya tertaut pada-MU,
agar tidak terjatuh aku dalam jurang semu


Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
jagalah hatiku padanya,
agar tidak berpaling dari-MU


Ya Allah, sesungguhnya aku bermohon,
pada-MU untuk selalu mencintai-MU


camna?? best tak?
bagi saya sajak ni memang touching gila,(dat's my opinion)
yang tu je larh kot nak post skang ni
sebelum terlupa, saya nak ucapkan


   SELAMAT MENYAMBUT HARI LEBARAN YANG MULIA

salam sayang
its better to love ALLAH than love somebody

p/s:taun ni, baju raya kaler hijau, hehehe, beli kat PEKAN RABU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan